לידים חמים

כולנו מכירים את זה: אנחנו רוצים למכור ולהרחיב נתח השוק – "אבל איך נגיע לקונים העתידיים שלנו?".
אני נתקלת בשאלה הזו בכל חברה שאיתה אנחנו עובדים על פיתוח המכירות או שירות יוזם מכירה. איך אנו מגדילים את נתח השוק?
מילת הקסם היא לידים! באמצעות הלידים ניתן להגדיל את מעגל הלקוחות ונתח השוק.
כל ליד הוא לקוח פוטנציאלי למוצר או לשירות שאותו אתם מוכרים. ואז כמובן מגיעה השאלה "אבל איך נגיע ללידים?".
יש שיטות רבות להשגת לידים. האינטרנט מלא בהן ואנו לא נמנה אותן כאן מכיוון שרובן מסתכמות בתהליך יקר משאבים ולא בהכרח יעיל.

רבים מאתנו עברו קורסי הדרכה במכירות ויודעים שמכירה טובה מתחילה בהיכרות אישית,
ההתיידדות  small kalk עוד כלים חשובים וטובים בתהליך המכירות. איך זה קשור ללידים?
קשור! אפשר להגיע לקונה הפוטנציאלי כבר בשלב ה-small talk.

ליד חם!
לא, לא באתי להמציא את הגלגל ואולי גם לא לחדש כלום. המטרה שלי היום היא להציף למודעות כלי יעיל חם וחכם.
מי שמכיר אולי שכח לעשות בו שימוש לאחרונה- ומי שלא מכיר, אז נא להתחיל.
ליד חם מאפשר לך לקפוץ כמה שלבים ולהתחיל ממקום הרבה יותר פתוח ומאפשר, כבר משלב ה-small talk.

מי זה ליד חם?

  אדם/חברה שמכירים אותך

  אדם/חברה ששמעו על השירות או המוצר

  אדם/חברה שקיבלו המלצה לעבוד איתך

במחקרים של השנים האחרונות וגם מניסיון אישי נמצא קשר ישיר ומתמשך בגורמים להגברת אחוזי המכירות
לבין איכות הלידים, כשההתקשרות הראשונית עם לקוח נעשתה ממקום של המלצה, קרבה מקצועית או אישית.
הקשר מתחיל ומתפתח באופן נעים ואפקטיבי יותר, הלקוחות לא מביעים התנגדות או מרגישים שמטרידים אותם.
להפך – מישהו חשב עליהם ולכן יש עניין להקשיב.
לידים חמים, הם לידים איכותיים היוצרים את ההבדל בתהליך המכירה!

איך מייצרים לידים חמים?
פשוט מבקשים מחברים, מלקוחות, מספקים.
אנחנו שוק קטן וכל אחד ואחת מכירים מישהו שיכול ליהנות מהמוצר או השירות שלך.
עכשיו כשיש לך את הדרך, כל שצריך הוא להתקשר למי שכבר מעריך אותך וישמח לעזור.

לרשותך

נירית בן ציון

צוות Business Zoom