לקוחות ממליצים

"יציב" רפתני באר טוביה הינו מרכז מזון שמספק מזון למעלי גירה (בעיקר בקר). ענף הבקר לחלב בארץ הינו ענף שנמצא בפיקוח מחירים ומכסות ייצור ועם תחרות קשה בין יצרני המזון – וממילא שולי העודף האפשריים נמוכים. המצב הנ"ל מכתיב שאיפה ליעילות מקסימלית, קרי: מפעל שהצוות שמפעיל אותו מחוייב לעבודה אינטנסיבית בכל ימות השנה, עם לחצים להספקים ודרישות איכות ברמה גבוהה. בכל מפעל קיימים אנשים שונים עם מאבקי כוחות ואינטרסים שונים, וראייה שונה של האמצעים והדרך אל היעדים.

מנהל באשר הוא מצוי לא פעם "בודד בצריח" ולכן ייעוץ ארגוני היא אופציה בהחלט רצויה, לטעמי.
עם נירית בן ציון מחברת ביזניס זום עבדתי הן במתכונת של ייעוץ אישי בנושאים שונים (כגון אבחון כולל, הגדרת יעדים, שיפור תפקוד ושיתוף פעולה, הגדרות תפקידים, הפעלת מנהלי מחלקות, איתור חולשות), והן בסדנאות פיתוח צוות כולו או חלקו - לצורך השגת שיפור בשיתוף פעולה ורוח צוות, או הקניית מודעות למתן שירות.

העבודה עם נירית נעשית באופן יעיל, בנועם הליכות, בגישה חיובית אל כל נושאי התפקידים כדי למצות את החיוב ולהגיע לשיפור בעבודה המשותפת. לנירית היכולת לאבחן ולהציע נתיבים לשיפור התפקוד ועבודת הצוות.

הנני ממליץ בחום על שימוש בכישורים וביכולת של נירית בן ציון וחברת Business Zoom לתועלתם של ארגונים נוספים.

בכבוד רב
ישראל עופר
מנכ"ל "יציב"

 

פרויקט "השגריר" –  בחברת כמיפל

פרויקט השגריר נולד בכמיפל מתוך הצורך להעלות את המודעות לשירות בקרב עובדי החברה בכלל ובקרב נציגי השירות בפרט.
הפרויקט אופיין כתוכנית הדרכה ארוכת טווח, שבאה לטפל בחיזוק המותג כמיפל  כלפי חוץ ללקוחות ולספקים, אך במקביל, נתנה דגש רב על חשיבות איכות השירות הפנים ארגוני כבסיס מחייב להצלחה.
מאחר וכמיפל הנה חברת הפצה בעלת שרשרת אספקה מורכבת, בנינו את המפגשים באופן כזה בו עובדים של  שתי חוליות צמודות בשרשרת יעברו את הסדנאות יחד ובכך השגנו גיבוש והעלאת רעיונות לשיפור הרמוניית העבודה בין המחלקות כערך מוסף.
התוכנית כללה מפגשים דו שבועיים, ובהם ניתנו לנציגים כלים לשיפור התקשורת עם הלקוחות, טיפול בהתנגדויות וחיזוק המורל והקשר בין העובד לחברה.
כבר עם סיום החלק הראשון של תוכנית השגריר ראו קשר ברור בין ההדרכות והעלייה בשביעות הרצון של לקוחות וספקי החברה בסקרי שביעות הרצון החודשיים .
כמיפל הרחיבה את מעגל הספקים וזאת בין היתר בעקבות המלצות של לקוחות. כמו כן, בשנת 2008, כמיפל זכתה במקום הראשון בתחרות המצוינות בשירות של המרכז הישראלי לניהול.

תודה ענקית מוקדשת לך נירית,
על שבנית את התוכנית ביחד איתנו בסבלנות ומסירות רבה ועל שהעברת את הדרכות באופן המקצועי ביותר וידעת לתת כלים לנציגים גם בנושאים שלא אופיינו על ידינו.

בטוחים שניפגש גם בתהליכים הבאים
שחר כרמלי בניטה
וצוות כמיפל

 

 

 למדתי אצל נירית בן ציון מחברת Business Zoom איך להעביר פרזנטציה מרתקת  גם על נושאים יבשים קמעא. הגעתי לנירית בשביל הטכניקה ונשארתי בגלל המחשבה המקורית והמרעננת. היא הייתה המראה ששיקפה את הישגי והתוותה יחד איתי את הכיוון לעתיד.
בהמשך הדרך, נירית נתנה לי את האומץ לבנות את עצמי מחדש, תוך ניצול כל הנכסים והידע שצברתי במשך שלושה עשורים. השנה פרצתי את הדרך ואני מתקדמת בהנאה רבה.
על כל אלה  ועוד לנירית התודה

בברכה
נילי קוניאצני  

 

 

עם כניסתי לתפקיד מנכ"ל רפת דרום החלטתי להעביר לצוות סדנת פגישות בהנחיית נירית בן ציון מחברת Business Zoom.
צוות רפת דרום מורכב ממגוון של עובדים בעלי רקע תעסוקתי, דתי ואתני שונה.
מטרת העל של ההדרכות הייתה לגבש צוות ממוקד מטרה.
מטרות המשנה היו: גיבוש חברתי, הכרת הצוות והיכרות של חברי הצוות עמי.
בסדרה של 6 מפגשים חווייתיים הצלחתנו בעזרתה של נירית לגבש חזון שחברי הצוות היו שותפים לניסוחו, ובעקבות כך מכירים אותו ופועלים לאורו תוך כדי גיבוש חברתי והיכרות בלתי אמצעית.
כן עזרה הסדנה להגדיר ציפיות , הגדרת סמכויות וגבולות גזרה ביני לבין חברי הצוות. בין מנהלי המשנה, בינם לבין עצמם ובינם לשאר חברי הצוות.
הסדרה התקיימה בשעות העבודה ושימשה מעין "אתנחתא" לפעילות השוטפת והלוחצת של הארגון, וזאת למרות הקושי לקיימה בשעות שבהן התקיימה.

בברכה,
עודד ארקין
מנכ"ל רפת דרום

 

נשמח להעמיד לרשותכם את הידע, הניסיון והכלים שנצברו לאורך השנים

טלפון
054-4330636

דוא"ל

nirit@b-z.co.il